ATG Fair Play

FAQ- Inhämtning av adressuppgifter

Uppdaterad

På begäran av ansvarsrådet ska vi inhämta adressuppgifter på våra kunder där fullständig adress saknas. Detta kommer att göras som test på 20 kunder som är registrerade i utlandet och utskicket görs via tvåvägskommunikationen. Se utskick här

Varför behöver ATG ha fullständiga uppgifter?


Enligt svensk lag måste alla spelbolag ha adressuppgifter till sina kunder. 

Vad händer om jag inte skickar in mina adressuppgifter?


Vid uteblivet svar kan det leda till att vi behöver säga upp dig som kund. 

Hur skickar jag in mina uppgifter?


På ditt ATG-konto har du mottagit ett meddelande med förfrågan om uppgifterna. Där önskar vi att du svarar i fritext din nuvarande fullständiga adress. 

När måste jag skicka in senast?


Vi önskar att du svarar snarast men senast inom två veckor då ditt konto kan komma att begränsas efter det.

warning Created with Sketch.