Filter i POB
Samtliga filter i POB behöver alltid hanteras, dessa fördelas och prioriteras enligt vår passuppdelning
01. RPA
När inhämtning av taxerad inkomst ska inhämtas hamnar de ärendena i RPA-filtret. Oftast gäller det högriskkunder eller PEP + RCA. Roboten hanterar all inhämtning per automatik och lägger ärendet i process för att vidare hantering sker via KYC Workflow.
02. KYC workflow
Här finns alla våra öppnade högriskärenden. Inkomna mail kan finnas här direkt i aktiviteten, om kunden har svarat på vårt första mailutskick som vi gör när vi startar aktiviteten ”Redogörelse skickad”. Sortera på ”mail-fliken” för att få alla olästa mail högst upp.
03. Alarm Cases
Medelriskkunder som anger att spel finanseras med lånade pengar via KYC-enkäten skapas med larmåtgärd. Hantering görs ur ett spelansvarssyfte.
04. RG Cases - my group
Samtliga eskalerade ärenden ink mail från andra avdelningar (kundservice, SQ-inves) och ärenden direkt från kunder.
05. New E-mail on Case
Samtliga inkomna mail som skickas från kund, inklusive stängda ärenden. Öppnas ett mail i detta filter måste mailet besvaras direkt, annars försvinner ärendet.
06. Open Cases- My User
Ärenden som är öppna med dig som ägare.
07. Suspended cases
En överblick på samtliga suspenderade ärenden.
08. Chat- All
Samtliga ärenden där tvåvägskommunikation har initerats till kund.
09. Chat- Outbound
Samtliga ärenden där tvåvägskommunikation har initierats men inte besvarats.
10. Chat- Inbound
Samtliga ärenden där tvåvägskommunikation har initierats och har besvarats.
11. Chat- Ended
Samtliga ärenden där tvåvägskommunikation har initierats och avslutats.
12. Active, should have been blocked
Ärende med kunder som har en timelimit som har passerat och en aktiv kontostatus
(version 2.0)