ATG Fair Play

Hantering när anställd identifieras qlickview

Uppdaterad

Om en anställd identifieras i QlikView skall detta eskaleras vidare till Manager customer service operations RG & KYC som tar ärendet vidare. Ingen åtgärd görs tillsvidare på den anställdes konto.

Hantering

1.    Kollega / konsult (ATG och Kanal 75) identifieras i våra urval

2.    Kontakta Manager customer service operations RG & KYC

  • Skapa ett POB-ärende och fyll i anledning om varför den anställda har identifierats
  • Stäng ärendet tillsvidare. Om uppdatering behövs göras senare öppnar vi befintligt ärende.
  • Skicka POB-ID på mail till Manager customer service operations RG & KYC

3. Manager customer service operations RG & KYC skickar vidare anledning (vilken parameter, spelområde) och kontaktuppgifter till torbjorn.forsstrom@konsult.atg.se i ett krypterat mail.

4. Torbjörn tar därefter kontakt med den anställda och utför ett omsorgssamtal

    a. Torbjörn tar ev. åtgärder vidare till HR som i sin tur följer deras rutin

5. Torbjörn ger återkoppling till Manager customer service operations RG & KYC


Guide taggad med: RG Spelansvar
warning Created with Sketch.