Arbetsupplägg GameScanner
Uppdaterad
Klicka här för uppdelning och passrotation
Passbeskrivning:
Pass 1 & 2 hanterar RG Cases, new email on case, inkomna mail i outlook och inkommande samtal varje dag 16:00-16:30
RG, Pass 1- Uppkopplad på telefon:
- Hantera EWS-larmen i RG Cases
- Se över hela RG Cases och hantera spelansvarsärenden som behöver skyndsamma åtgärder (ex: mail om spelproblem, återbetalningsförfrågan/komplicerade ärenden, jackpot, mail från internt & från evolution gaming där kunderna ännu inte är spärrade)
- Hantera övriga RG Cases och ”Email Created by or new” som är spelansvar (som saknar “responsible user”)
- Hantera uppföljning av kunder med störst förlust
- Gamescanner enligt priolista
- Tilldela ärenden till sig själv längst ner på sida 1 efter sortering enligt prio
RG, Pass 2- Uppkopplad på telefon:
- Gamescanner enligt priolista
- Tilldela ärenden till sig själv högst upp på sida 1 efter sortering enligt prio
KYC, Pass 3- Backoffice: (Sina egna)
- Spärra kunder som passerat Timelimit
- Hantera underlag via kreditz, RG Cases eller Chat inbound
- Bedöm underlag och åtgärd
- Se över behov- ta ansvar att stötta RG & uppkoppling på telefon
Mixad, Pass 4 (uppkopplad på telefon tisdag till fredag)
- Uppdatera KYC - Sammanfattning - Power BI enligt Hanteringsrutin
- Måndagar: RG Cases (spelansvarsärenden) 08:00-09:00
- Hämta och hantera Posten - skanna in och fördela till rätt ägare av kundärende (Prio Tis och Tors)
- Spärra sina egna kunder vid behov (bör gå snabbt efter få ärenden samt man har stenkoll)
- Hantera även agents ärenden som är frånvarande (spärr och ev. svara kund)
- Bedöm Taxerad inkomst på högriskkunder
- Nya
- Återkommande
- Hantera lån-ärenden med PK och S2
- Fördela ärenden jämnt till agenterna
- Skärmdumpa färdigt utfall av "KYC-sammanfattning" till samtliga i teams-chatten (mån-fre)
- Se över RG-cases (KYC-ärenden) som saknar ”Resp user”