ATG Fair Play

Arbetsupplägg GameScanner

Uppdaterad

Klicka här för uppdelning och passrotation

Passbeskrivning:

Pass 1 & 2 hanterar RG Cases, new email on case, inkomna mail i outlook och inkommande samtal varje dag 16:00-16:30

RG, Pass 1- Uppkopplad på telefon:

  1. Hantera EWS-larmen i RG Cases
  2. Se över hela RG Cases och hantera spelansvarsärenden som behöver skyndsamma åtgärder (ex: mail om spelproblem, återbetalningsförfrågan/komplicerade ärenden, jackpot, mail från internt & från evolution gaming där kunderna ännu inte är spärrade)
  3. Hantera övriga RG Cases och ”Email Created by or new” som är spelansvar (som saknar “responsible user”)
  4. Hantera uppföljning av kunder med störst förlust
  5. Gamescanner enligt priolista
    1. Vid start av pass - tilldela 5 ärenden till sig själv längst ner på sida 1 efter sortering enligt prio
    2. Om fler har samma pass kommunicera med varandra (skicka bild i chatt om vilka kontoindex du tar)
    3. När de 5 ärenden är klara - uppdatera sidan och tilldela fler på samma sätt

RG, Pass 2- Uppkopplad på telefon:

  1. Gamescanner enligt priolista
    1. Vid start av pass - tilldela 5 ärenden  till sig själv högst upp på sida 1 efter sortering enligt prio
    2. Om fler har samma pass kommunicera med varandra (skicka bild i chatt om vilka kontoindex du tar)
    3. När de 5 ärenden är klara - uppdatera sidan och tilldela fler på samma sätt

KYC, Pass 3- Backoffice: (Sina egna)

  1. Spärra kunder som passerat Timelimit
  2. Hantera underlag via kreditz, RG Cases eller Chat inbound
  3. Bedöm underlag och åtgärd
  4. Se över behov- ta ansvar att stötta RG & uppkoppling på telefon

Mixad, Pass 4 (uppkopplad på telefon tisdag till fredag)

  1. Uppdatera KYC - Sammanfattning - Power BI enligt Hanteringsrutin
  2. Måndagar: RG Cases (spelansvarsärenden) 08:00-09:00
  3. Hämta och hantera Posten - skanna in och fördela till rätt ägare av kundärende (Prio Tis och Tors)
  4. Spärra sina egna kunder vid behov (bör gå snabbt efter få ärenden samt man har stenkoll)
    1. Hantera även agents ärenden som är frånvarande (spärr och ev. svara kund)
  5. Bedöm Taxerad inkomst på högriskkunder
    1. Nya
    2. Återkommande
  6. Hantera lån-ärenden med PK och S2
  7. Fördela ärenden jämnt till agenterna
  8. Skärmdumpa färdigt utfall av "KYC-sammanfattning" till samtliga i teams-chatten (mån-fre)
  9. Se över RG-cases (KYC-ärenden) som saknar ”Resp user”

 

Guide taggad med: Arbetsupplägg Gamescanner Passuppdelning
warning Created with Sketch.