ATG Fair Play

Prioriteringsordning

Uppdaterad

Vid omsorgssamtal ska följande prioriteringsordning följas. Det spelområde som ska hanteras är baserat på passuppdelning (eller passuppdelningsommar)

EWS-larm

  1. Ung kund (18-25år) som förlorar 20tn netto/dag : "Unga kunder med hög nettoförlust"
  2. Nyskapat konto de senaste 6 mån och gjort nettoförlust 50tn/dag: "Nya kunder med hög nettoförlust"

Analys röda kunder

  1. Röda riskkunder per dag med en siffra högre än 1 
  2. Kunder med högst kontoindex (nyast kund)
  3. Resterande

Analys Casino

  1. Nya kunder, förlorat mycket per dag
  2. Återkommande kunder som varit utan kontakt 6 månader, förlorat mycket per dag
  3. Nya kunder, förlorat mycket per vecka
  4. Återkommande kunder som varit utan kontakt 6 månader, förlorat mycket per vecka
  5. Nya kunder, förlorat mycket per månad
  6. Återkommande kunder som varit utan kontakt 6 månader, förlorat mycket per månad
  7. Spelat länge på Casino
  8. Ökade insatser

Analys Sport

  1. Nya unga sportkunder (18-25) som förlorat mycket per dag
  2. Nya kunder, förlorat mycket per dag
  3. Nya kunder, förlorat mycket per vecka
  4. Återkommande kunder som varit utan kontakt 6 månader (gäller alla, enligt prioritetsordning)
  5. Nya Hög omsättning per dag
  6. Återkommande hög omsättning per dag

Analys Häst

  1. Nya kunder, förlorat mycket per vecka
  2. Återkommande kunder, förlorat mycket per vecka


(Version 3)

warning Created with Sketch.