ATG Fair Play

Svarsmall- Varför behöver jag besvara KYC? (återkommande kund)

Uppdaterad

Hej, 

Tack för att du kontaktar oss på ATG.

Vi på ATG har en skyldighet att förhålla oss till penningtvättslagen vilket innebär att vi behöver genomföra åtgärder för att uppnå kundkännedom för samtliga kunder. Detta innebär också att vi kan komma att inhämta kundkännedom återkommande gånger.

Jag kan se att vi hört av oss till dig vid ett tidigare tillfälle gällande kundkännedom men vi  behöver som sagt inhämta ytterligare uppgifter.

Du behöver även skicka in:

  • Kontoutdrag senaste 12 månaderna
  • Andra underlag som styrker dina insättningar på ditt ATG-konto, t.ex arv, vinstpengar från andra spelbolag, kapitalsparande

Vid utebliven information kommer ditt konto att begränsas efter två veckor.

Välkommen att höra av dig vid frågor!

Med vänliga hälsningar,

ATG®

Guide taggad med: Standardtext Återkommande KYC
warning Created with Sketch.