Eskaleringsrutin KYC - Frågor om enkät eller penningtvätt
Uppdaterad
ATG har en skyldighet att genomföra åtgärder för att uppnå kundkännedom. Denna skyldighet innebär bland annat att vi behöver ställa frågor rörande våra kunders aktiviteter i samband med spel på våra tjänster
När kund inkommer med frågor till kundservice angående KYC-enkät/brev alternativ fråga varför de spärrats svarar vi enligt alternativen nedan. Om kund inte är nöjd med dessa svar esklarerar vi till Player Tracking.
- Vad gäller frågan?
- Har kund synpunkter/frågor på enkäten som skickats ut?
- Har kund synpunkter på den eventuella spärr som utförts?
- Specifika ärenderelaterade frågor tar spelansvarsgruppen hand om.
- Kund vill få kontakt med KYC.
- Samtal:
- Spelansvar på plats: Varmkoppla till Spelansvar
- Spelansvar inte på plats. Hänvisa kund till att ringa in under Spelansvars öppettider (08-16:30) på 08-627 20 40
- Mail: Svara kunden med nedan mall.
- Tack för ditt mail.
För att få dina frågor besvarade behöver du kontakta Spelansvar via telefon.
Du är varmt välkommen att kontakta dem måndag till fredag 08-16:30.
Du når Spelansvar på 08-627 20 40. - Stäng ärendet
- Tack för ditt mail.
- Samtal: