ATG Fair Play

Inhämta och hantera Sign-off

Uppdaterad

När återkommande kunder året innan har skickat in underlag som visar på att medel fortsatt bör finnas för finansiering av spel räcker det att kunden får chansen att signera att samma medel fortsatt är disponibla för användning.

Hantering:

  1. Säkerställ att föregående ärende har Evaluation collected statement ifyllt för att skicka sign-off
  2. Stäng aktivitet KYC Internal med Action Type 
    1. Ask for statement
    2. Customer Blocked, ask for statement 
  3. Gå in på Chat i menyraden
  4. Välj Send Message
  5. Visa Chat Type i rullgardinen
  6. Skicka mall för Sign-off
  7. Tryck på ”Send chat”
  8. Gå in på fliken ”Message Log” för att säkerställa att meddelande skickats
  9. Kunden får info via extern kommunikation
  10. Spara 

Hantering vid svar:

  1. Bekräftar Sign-off: 
    1. Fyll i AGA by POB i AGA by Agent 
    2. Sänk kundens insättningsgränser i KontoAdm baserat på AGA by Agent (avrunda till jämt)
    3. Skicka bekräftelse till kund
    4. End Chat
    5. Stäng ärende och dokumentera
  2. Om kund nekar Sign-off
    1. Hantera som ny kund och efterfråga information via Kreditz  eller TR Form


Guide taggad med: Sign-off
warning Created with Sketch.