Inhämta och hantera Sign-off
Uppdaterad
När återkommande kunder året innan har skickat in underlag som visar på att medel fortsatt bör finnas för finansiering av spel räcker det att kunden får chansen att signera att samma medel fortsatt är disponibla för användning.
Hantering:
- Säkerställ att föregående ärende har Evaluation collected statement ifyllt för att skicka sign-off
- Stäng aktivitet KYC Internal med Action Type
- Ask for statement
- Customer Blocked, ask for statement
- Gå in på Chat i menyraden
- Välj Send Message
- Visa Chat Type i rullgardinen
- Skicka mall för Sign-off
- Tryck på ”Send chat”
- Gå in på fliken ”Message Log” för att säkerställa att meddelande skickats
- Kunden får info via extern kommunikation
- Spara
Hantering vid svar:
- Bekräftar Sign-off:
- Fyll i AGA by POB i AGA by Agent
- Sänk kundens insättningsgränser i KontoAdm baserat på AGA by Agent (avrunda till jämt)
- Skicka bekräftelse till kund
- End Chat
- Stäng ärende och dokumentera
- Om kund nekar Sign-off